divendres, 29 de febrer del 2008

VIDA

Us recomano la cançó ‘’VIDA’’ de la Gisela d’Operación Triunfo, perquè es molt viva, emocionant i maca. Representa una noia que troba a faltar al seu xicot. La lletra es: “vida, me diste tu vida, y hoy guardo tus días muy dentro de mi… …mírame con tus ojitos del mar, dime que hiciste sin mi, hasta que nos separamos no deje de pensar en ti, y regresé hasta el nuestro lugar, sé que el amor esta aquí, yo conseguí mi destino y al final del camino corrí… És molta maca, com la cantant que la canta, i és molt apassionada. La dedico a tots/es aquells/es que tinguin xicot/a i també a tots els meus amics/gues, i a la meva família. Des d’aquí us envio un petó molt fort a tots/es els meus amics/gues, familiars i a profes/as, i ara us diré una cosa ben certa: des de quan he començat a escriure, m’he emocionat moltíssim. Les meves últimes paraules: que sigueu ben feliços, i visca Paideia!!
Maria

2 comentaris:

Anònim ha dit...

me gusta

Anònim ha dit...

es muy bonita