diumenge, 24 de febrer del 2008

HOTEL DULCE HOTEL


és una sèrie que m’agrada molt per divertida, que surten personatges que es diuen Madi, London Codi i en Zac son germans bessons i surten més personatges que ara no recordo. Diuen coses que fan gràcia a la gent. Una amiga meva que es diu Gimtare i que és de Lituània, algunes vegades ve a casa meva sempre a les 6 de la tarda a mirar la tele amb mi.
La Gimtare sempre ve casa meva perquè tinc Disney Chanel i sempre el podem veure .
Quan s’acaba Hotel Dulce Hotel sempre sortim al carrer amb la bicicleta i anem sempre a donar voltes. Algunes vegades ens comprem xuxes o unes piruletes que son molt grans i de colors. La Gimtare, la Georgita, la Nora i jo tenim moltes coses de Hotel Dulce Hotel perquè nosaltres ens portem sempre molt be amb la gen, no fem tonteries. Sempre juguem juntes mai ens separem de les tres persones i jo que som 4. En total, sempre quan estic mirant la tele amb les meves amigues sempre estic molt be, sempre estic rient.
Doménica

4 comentaris:

Anònim ha dit...

me gusta esta serie

Anònim ha dit...

hace mucha gracia

Anònim ha dit...

a mi me gusta es el Zac enmuy gupo

Anònim ha dit...

codi es muy mono