diumenge, 13 de gener del 2008

LORENA


La cosa que m’agrada més és mirar la tele, de la tele la cosa que més m’agrada és REBELDE i O.T., el personatge que m’agrada més és la Roberta. Tinc tots els CD’S de REBELDE. La Roberta m’agrada perquè és molt alegre i simpàtica i molt maca.
Tambe m’agrada molt OT la persona que m’agrada més és la Lorena i la Maite i la Mercedes i la Cristina, m’agraden perquè canten molt bé. Una vegada vaig beure una cantant que es diu Lorena Gómez Pérez. Li vaig demanar un autògraf, el mesenger i el telefono i també li vaig dir que si li podia donar un peto a la galta i ella em va dir que si, ella també em va donar 2 petons i em va agradar molt.
Domenica

4 comentaris:

Anònim ha dit...

es guapisima

Anònim ha dit...

es muy guapa

Anònim ha dit...

se parece a una actriz k me cae tope bn.

Anònim ha dit...

ella tmbn me cae tope bn.