diumenge, 4 de maig del 2008

CAMERA CAFE


A mi m’agrada molt veure Camera Café hi surten molts personatges que a mi m’agraden i m’agrada molt, ho veig els dissabtes i els diumenges, surt gent gran com per exemple la Carolina Cerezuela, la Juana, la Ana, etc… i molts personatges més i la web de Camera Café és www.cameracafé.com i tots els de Camera Café ja han sortit a d’altres series com a pasapalabra. Sols ho fan dos dies a la setmana, ho fan molt poquet, és una sèrie que a mi m’entretén i la que m’agrada més és la Carolina Cerezuela perquè és molt guapa té el cabell ros i té els ulls marrons i també m’agrada la Ana perquè té una cara molt bonica i la Ana té el cabell castany, és morena, sempre porta un mocador al cap i té els ulls marrons i la Ana i la Carolina Cerezuela són molt guapes la que és més lletja és la Juana…
Patricia

4 comentaris:

Anònim ha dit...

me gusta este programa

Anònim ha dit...

yo lo veo

Anònim ha dit...

me gusta mucho este programa

Anònim ha dit...

me hace mucha gracias el jesus con susu tonterias