diumenge, 21 d’octubre del 2007

MORA LA NOVA


Aquest cap de setmana hem anat a Mora la Nova per veure la meva família, quan estàvem a Mora vaig ajudar a la meva mare a ficar les coses en el seu lloc, com per exemple ficar les maletes a l’habitació de la meva mare, ficar la roba en la meva habitació, quan varem acabar de ficar totes les coses en el seu lloc vaig anar a jugar amb les meves amigues, dos son de Lituània i una és del Sàhara, jo que soc de Romania.
Hem anat amb bicicleta i ens hem comprat una revista oficial de RBD, i també un gelat que era boníssim.
Quan ja eren les 8 en punt hem tornat a casa , les meves amigues es van quedar a dormir a casa. En resum, un cap de setmana força entretingut, us recomano que aneu a Mora la Nova
Domenica

2 comentaris:

Anònim ha dit...

es muy bonita

Anònim ha dit...

es molt maca